Marketing terytorialny Miasto i region na rynku
Szromnik Andrzej
Marketing terytorialny
Miasto i region na rynku
Szromnik Andrzej
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788326438950
- Ilość stron: 452
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing terytorialny - Szromnik Andrzej
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
- marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
- strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
- koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,
- marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych,
- warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,
- wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.
Szczegóły: Marketing terytorialny - Szromnik Andrzej
Tytuł: Marketing terytorialny
Podtytuł: Miasto i region na rynku
Autor: Szromnik Andrzej
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326438950
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 452
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.67 kg