Marketing terytorialny Miasto i region na rynku

Książka

Marketing terytorialny
Miasto i region na rynku

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788326438950
  • Ilość stron: 452
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 79,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 79,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing terytorialny - Szromnik Andrzej

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.
Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.

W czwartym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
- marketingowych strategii pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
- strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
- koncepcji kształtowania miast innowacyjnych oraz odpowiednich modeli i wariantów rozwojowych,
- marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych,
- warunków i koncepcji internacjonalizacji miast i regionów,
- wykorzystania przedsięwzięć sportowych w strategiach rozwoju miast i regionów.


Szczegóły: Marketing terytorialny - Szromnik Andrzej

Tytuł: Marketing terytorialny
Podtytuł: Miasto i region na rynku
Autor: Szromnik Andrzej
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326438950
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 452
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.67 kg


Recenzje: Marketing terytorialny - Szromnik Andrzej

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Szromnik Andrzej (1)