TY - marka inna niż wszystkie Sztuka autentycznego brandingu osobistego
Rampersad Hubert K.
TY - marka inna niż wszystkie
Sztuka autentycznego brandingu osobistego
Rampersad Hubert K.
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788324625130
- Ilość stron: 344
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: TY - marka inna niż wszystkie - Rampersad Hubert K.
Branding osobisty pomoże Ci stworzyć markę:
silną, konsekwentną, spójną, trwałą, przekonującą
znaczącą, wyróżniającą się, fascynującą, inspirującą
przemawiającą do odbiorcy, kryształowo czystą i zapadającą w pamięć
TY najlepsza marka w mieście
Marki rządzą dziś naszym życiem. Ludzie gotowi są zapłacić znacznie więcej za produkt firmowy czyli taki, który znają i któremu ufają. W życiu, podobnie jak w biznesie, branding przynosi znacznie lepsze i trwalsze rezultaty niż marketing czy działania sprzedażowe. Jest również skuteczną metodą eliminacji konkurencji.
Nadszedł czas, byś przejął kontrolę nad swoją osobistą marką oraz komunikatem, który przekazuje ona innym. Zacznij aktywnie kształtować Twój własny wizerunek. Pozwoli Ci to dynamicznie się rozwijać i wyróżniać spośród tłumu. Światowej klasy specjalista pokaże Ci, jak robią to profesjonaliści.
Stwórz markę, która pozwoli Ci:
uwolnić Twój potencjał;
wzbogacić relacje z innymi;
wzmocnić poczucie własnej wartości;
kreować wizerunek osoby godnej zaufania, profesjonalnej i charyzmatycznej.
Pamiętaj jednak, że Twoja osobista marka powinna być szczera i naturalna, musi zatem zawsze odzwierciedlać Twój prawdziwy charakter, marzenia, cele życiowe, wartości, wyjątkowość, talenty, pasje oraz zamiłowania. Jest ona również kluczem do satysfakcjonującego życia dzięki takiej postawie będziesz automatycznie przyciągać do siebie najodpowiedniejszych ludzi i najlepsze okazje. Zyskasz też większe szanse na maksymalne wykorzystanie swoich możliwości.
Szczegóły: TY - marka inna niż wszystkie - Rampersad Hubert K.
Tytuł: TY - marka inna niż wszystkie
Podtytuł: Sztuka autentycznego brandingu osobistego
Autor: Rampersad Hubert K.
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324625130
Tytuł oryginału: Authentic personal branding
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Witkowska Magda
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 344
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg