Reklama w wyszukiwarkach internetowych Jak planować i prowadzić kampanię

,

Książka

Reklama w wyszukiwarkach internetowych
Jak planować i prowadzić kampanię

,

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788324626052
  • Ilość stron: 256
  • Format: 17.0x30.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 47,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 47,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reklama w wyszukiwarkach internetowych - Lee Kevin, Seda Catherine

Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski



Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę

Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach

Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki



Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów Oto książka dla Ciebie!



Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!



Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach

Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym

Określanie wartości użytkowników witryny

Tworzenie strategii udanej kampanii PPC

Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników

Wybór słów kluczowych

Maksymalizacja tropu wyszukiwania

Strony konwersji, oferty i budżet

Zarządzanie kampanią

Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych

Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań



Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!


Szczegóły: Reklama w wyszukiwarkach internetowych - Lee Kevin, Seda Catherine

Tytuł: Reklama w wyszukiwarkach internetowych
Podtytuł: Jak planować i prowadzić kampanię
Autor: Lee Kevin, Seda Catherine
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324626052
Tytuł oryginału: Search engine advertising
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Walczak Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 256
Format: 17.0x30.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg


Recenzje: Reklama w wyszukiwarkach internetowych - Lee Kevin, Seda Catherine

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×