Biznesplan w małej firmie

, ,

Książka

Biznesplan w małej firmie

, ,

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788324618705
  • Ilość stron: 376
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Biznesplan w małej firmie - Barrow Colin, Barrow Paul, Brown Robert

Sztab doradców ds. biznesplanu:



zaprezentuje Ci procedury niezbędne do stworzenia doskonałego biznesplanu

przeprowadzi z Tobą badania rynku

opracuje strategię przewagi konkurencyjnej

pomoże Ci w prognozowaniu przyszłych działań i ich skutków

podpowie, jak na bieżąco śledzić wyniki finansowe firmy

udzieli wskazówek na temat mistrzowskiego prezentowania biznesplanu inwestorom



Genialnie zarządzana mała firma!



Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie

Przygotowanie solidnego i budzącego zaufanie biznesplanu to podstawa sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. Będzie on Twoim orężem w walce o kredyt bankowy, kartą przetargową w negocjacjach z inwestorami i sposobem na pozyskanie środków finansowych na dalszy rozwój. Musi być doskonały w swej formie i treści -- odpowiednio napisany, zawierający szczegółowe informacje na tematy dotyczące Twojej działalności i w dodatku mistrzowsko przedstawiony na zewnątrz. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.



Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.



Bezbłędne kierowanie małą firmą.

Wykorzystywanie zalet small biznesu.

Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.

Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.



Przeczytałem w życiu setki, a może i tysiące studenckich opracowań, których założeniem było opracowanie biznesplanu na działalność gospodarczą -- każda była inna. Z moich doświadczeń wynika, że nie ma gotowej recepty na biznesplan ani sukces, a przedsiębiorczości nie można nauczyć -- można co najwyżej inspirować i pobudzać postawy przedsiębiorcze. Dlatego też z pełną satysfakcją polecam moim studentom tę książkę, która poprzez liczne studia przypadków, przykłady oraz wyjaśnienia inspiruje i pobudza do tworzenia własnego biznesplanu.

dr Artur Kwasek

wykładowca, kierownik Zakładu Systemów Informacyjnych i E-learningu Polish Open University



Pozyskanie środków unijnych na otworzenie mojej własnej działalności gospodarczej wymagało stworzenia dość szczegółowego biznesplanu całego przedsięwzięcia. Z zawodu jestem biologiem i nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z analizą możliwości rynkowych czy opisywaniem zasobów, które zamierzam wykorzystać, aby osiągnąć swoje cele w określonych warunkach konkurencji. Ta książka przeprowadziła mnie przez cały proces tworzenia dokumentu niczym najlepszy doradca biznesowy!

Adam Jurkiewicz

mgr biologii, właściciel firmy ogrodniczej, subsydent środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Zasobów Ludzkich


Szczegóły: Biznesplan w małej firmie - Barrow Colin, Barrow Paul, Brown Robert

Tytuł: Biznesplan w małej firmie
Autor: Barrow Colin, Barrow Paul, Brown Robert
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324618705
Tytuł oryginału: The Business Plan workbook
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Borówka Ewa, Lipa Michał
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 376
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg


Recenzje: Biznesplan w małej firmie - Barrow Colin, Barrow Paul, Brown Robert

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×