Reklama partyzancka Efektywne strategie dla małej firmy

Książka

Reklama partyzancka
Efektywne strategie dla małej firmy

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 9788324602636
  • Ilość stron: 360
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Reklama partyzancka - Levinson Jay Conrad

Najlepsza reklama za (pół) darmo

Dlaczego kampanie reklamowe kończą się porażką
Jak nie dać się zwieść agencji reklamowej
Jak mierzyć skuteczność reklamy

Nie możesz zmarnować kuli, dlatego pierwszy strzał musi być celny. Na tym właśnie polega reklama partyzancka. Gdyby przedsiębiorcy myśleli jak partyzanci, to...

...ich reklama nie tonęłaby w zbytecznym blasku,
...nie kupowaliby drogich reklam tylko dlatego, że są ładne,
...ich reklama dawałaby szybki zysk,
...nigdy nie przekraczaliby budżetów reklamowych,
...przed wydaniem chociażby grosza na reklamę przeczytaliby tę książkę.

Czy wiesz, że dzięki reklamie możesz osiągnąć co najmniej 50 celów Rzecz w tym, że jednorazowo interesuje Cię jeden cel (albo co najwyżej kilka). Dlatego nie kupuj 50 kul, gdy do celnego strzału wystarczy jedna. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad 1 000 000 ludzi na całym świecie, którzy kupili książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu stanowi dowód na to, że dobre pomysły przynoszą rezultaty, nawet gdy nie dysponujesz budżetem międzynarodowej korporacji.

Jeśli potrzebujesz taniej, celowej i skutecznej reklamy, przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

jak wybrać najbardziej odpowiednie media reklamowe,
czym zainteresować odbiorców reklamy,
jakie kwoty inwestować w reklamę,
jak określić krąg odbiorców docelowych,
jak stworzyć wieczną reklamę -- taką, która utkwi w pamięci,
jak przygotować spot telewizyjny i radiowy,
jak wykorzystać tanie środki reklamy (np. drobne ogłoszenia i żółte strony).


Szczegóły: Reklama partyzancka - Levinson Jay Conrad

Tytuł: Reklama partyzancka
Podtytuł: Efektywne strategie dla małej firmy
Autor: Levinson Jay Conrad
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324602636
Tytuł oryginału: Guerilla advertising
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szczęsny Monika
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 360
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.44 kg


Recenzje: Reklama partyzancka - Levinson Jay Conrad

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×