Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie
Ries Al., Trout Jack
Wojujący marketing
Zwycięskie strategie i kampanie
Ries Al., Trout Jack
- Wydawnictwo: Helion
- ISBN: 9788324605125
- Ilość stron: 216
- Format: 20.0x19.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Wojujący marketing - Ries Al., Trout Jack
Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia
Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.
Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych -- w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s -- wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.
Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:
poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.
Szczegóły: Wojujący marketing - Ries Al., Trout Jack
Tytuł: Wojujący marketing
Podtytuł: Zwycięskie strategie i kampanie
Autor: Ries Al., Trout Jack
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324605125
Tytuł oryginału: Marketing warfare
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Owsiak Anna, Strzelecka Magdalena
Języki: polski
Ilość stron: 216
Format: 20.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg