Badania marketingowe w małej firmie

, ,

Książka

Badania marketingowe w małej firmie

, ,

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2009
  • ISBN: 9788324618743
  • Ilość stron: 192
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 37,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 37,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Badania marketingowe w małej firmie - Doman Don, Dennison Dell, Doman Margaret

Sztab doradców ds. badań i analiz:



pomoże Ci wybrać odpowiedni moment na badania marketingowe

zaplanuje dla Ciebie przebieg badań

skonstruuje kwestionariusz i dobierze odpowiedni rodzaj pytań

wyjaśni wszystkie dane demograficzne i socjodemograficzne

przeanalizuje wyniki i zaplanuje dalsze działania



Genialnie zarządzana mała firma!



Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie

Prowadzenie działalności gospodarczej bez wykorzystywania badań marketingowych przypomina spacer w gęstej mgle. Niezwykle trudno bez nich obrać taki kierunek, który możliwie bezpiecznie doprowadzi Twoją firmę do zaplanowanego celu. Badania marketingowe są kluczowym elementem działania firmy, która chce znać oczekiwania klientów oraz bieżącą sytuację na rynku. Dostarczają informacji niezbędnych do wprowadzenia nowego produktu, rozwijania istniejącego oraz planowania polityki cenowej. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.



Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym. Zdobądź patent na udany small biznes!



Bezbłędne kierowanie małą firmą.

Wykorzystywanie zalet small biznesu.

Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.

Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.



Nie można dobrze zarządzać przedsiębiorstwem, nie prowadząc badań marketingowych. Najważniejsze bowiem jest dostosowanie działań do potrzeb potencjalnych klientów i zaspokojenie ich oczekiwań. Publikacja ta przybliża metody, jakie małe przedsiębiorstwo może stosować przy prowadzeniu samodzielnych badań marketingowych. Krok po kroku pokazuje, jak prowadzić badania wtórne i pierwotne ( w tym w szczególności badanie ankietowe). Na uwagę zasługuje także dokładny opis badań internetowych i narzędzi do ich przeprowadzania oraz źródeł niezbędnych informacji. Książka opatrzona jest wieloma przykładami, ćwiczeniami i wskazówkami. Prosty, przystępny język zachwyci nawet tych spośród właścicieli małych firm, którzy do tej pory badania marketingowe traktowali jak drogie i wyspecjalizowane działania, nieosiągalne dla ich przedsiębiorstwa.

dr Agnieszka Dejnaka



Autorzy odkrywają przed czytelnikiem sekrety i możliwości badań marketingowych. Nawiązując do interesujących przykładów, opisują najważniejsze kroki, które powinien wykonać badacz rynku. Pytania i ćwiczenia, bogato przytaczane w każdym z rozdziałów, angażują czytelnika i pozwalają w sposób praktyczny podejść do prezentowanych zagadnień. Jest to książka, która powinna znaleźć się w bibliotece każdego szefa małej firmy oraz osób wkraczających w świat marketingu.

Elżbieta Malec

wykładowca Polish Open University w Instytucie Zarządzania Zasobami Ludzkimi


Szczegóły: Badania marketingowe w małej firmie - Doman Don, Dennison Dell, Doman Margaret

Tytuł: Badania marketingowe w małej firmie
Autor: Doman Don, Dennison Dell, Doman Margaret
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324618743
Tytuł oryginału: Market research made easy
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Witkowska Magda
Języki: polski
Rok wydania: 2009
Ilość stron: 192
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg


Recenzje: Badania marketingowe w małej firmie - Doman Don, Dennison Dell, Doman Margaret

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: