Media masowe Władza, rozrywka i biznes

Książka

Media masowe
Władza, rozrywka i biznes

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2001
  • ISBN: 8388766139
  • Ilość stron: 422
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media masowe - Mrozowski Maciej

Książka przedstawia szeroki i usystematyzowany przegląd aktualnego stanu wiedzy o funkcjonowaniu mediów masowych w demokracji liberalnej i gospodarce rynkowej. Media masowe rozpatrywane są pod kątem ich rosnącej roli w rozwiniętym systemie społecznym, tzn. jako pośrednicy w komunikacji między instytucjami systemu i resztą społeczeństwa oraz jako producenci i dostawcy kultury popularnej.

Centralne miejsce mediów masowych w systemie społecznym czyni z nich kluczowy element trzech różnych układów zależności i praktyk: są istotnym ogniwem demokratycznego systemu politycznego ("czwartą władzą"), są też ważnym stymulatorem gospodarki rynkowej i lukratywną dziedziną biznesu, to wreszcie główne źródło rozrywki dla większości społeczeństwa.

Podręcznik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej, public relations, reklamy, kulturoznawstwa, socjologii społecznej, oraz wszystkich innych interesujących się tą tematyką.


Szczegóły: Media masowe - Mrozowski Maciej

Tytuł: Media masowe
Podtytuł: Władza, rozrywka i biznes
Autor: Mrozowski Maciej
Wydawnictwo: Aspra
Kod paskowy: 9788388766138
ISBN: 8388766139
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 422
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.76 kg


Recenzje: Media masowe - Mrozowski Maciej

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×