Media masowe Władza, rozrywka i biznes
Mrozowski Maciej
Media masowe
Władza, rozrywka i biznes
Mrozowski Maciej
- Wydawnictwo: Aspra
- Rok wydania: 2001
- ISBN: 8388766139
- Ilość stron: 422
- Format: 16.0x24.0cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Media masowe - Mrozowski Maciej
Książka przedstawia szeroki i usystematyzowany przegląd aktualnego stanu wiedzy o funkcjonowaniu mediów masowych w demokracji liberalnej i gospodarce rynkowej. Media masowe rozpatrywane są pod kątem ich rosnącej roli w rozwiniętym systemie społecznym, tzn. jako pośrednicy w komunikacji między instytucjami systemu i resztą społeczeństwa oraz jako producenci i dostawcy kultury popularnej.
Centralne miejsce mediów masowych w systemie społecznym czyni z nich kluczowy element trzech różnych układów zależności i praktyk: są istotnym ogniwem demokratycznego systemu politycznego ("czwartą władzą"), są też ważnym stymulatorem gospodarki rynkowej i lukratywną dziedziną biznesu, to wreszcie główne źródło rozrywki dla większości społeczeństwa.
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów dziennikarstwa, komunikacji społecznej, public relations, reklamy, kulturoznawstwa, socjologii społecznej, oraz wszystkich innych interesujących się tą tematyką.
Szczegóły: Media masowe - Mrozowski Maciej
Tytuł: Media masowe
Podtytuł: Władza, rozrywka i biznes
Autor: Mrozowski Maciej
Wydawnictwo: Aspra
Kod paskowy: 9788388766138
ISBN: 8388766139
Języki: polski
Rok wydania: 2001
Ilość stron: 422
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.76 kg