Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie
Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie
- Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788326913631
- Ilość stron: 164
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
89,00 PLN
Opis: Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie
Zarządzanie jakością procesów przekazanych do realizacji na zewnątrz przedsiębiorstwa (tzw. outsourcing).
Brzmi jak coś bardzo skomplikowanego. Jak to zrobić
Po lekturze tej książki będziesz dokładnie wiedział, czym jest outsourcing, jak wydzielać na zewnątrz procesy biznesowe, jak zapewnić przy tym jakość realizowanych na zewnątrz procesów oraz na jakie pułapki zwracać uwagę.
Jeżeli więc myślisz o skorzystaniu z outsourcingu i zastanawiasz się, jak to zrobić - ta książka jest dla Ciebie.
Szczegóły: Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie
Tytuł: Jakość a outsourcing procesów w przedsiębiorstwie
Wydawnictwo: Wiedza i Praktyka
ISBN: 9788326913631
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 164
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.27 kg