Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji Teoria - narzędzia pomiaru - praktyka

Książka

Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji
Teoria - narzędzia pomiaru - praktyka

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788375564358
  • Ilość stron: 320
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji - Szlis Izabela

Książka zawiera nowatorskie i oryginalne podejście do zarządzania wizerunkiem firmy. Dotyczy istoty oraz sposobu kształtowania, percepcji i pomiaru wizerunku. Uwzględnia złożoność relacji w sieci interakcji rynkowych i społecznych. Przedstawia prawa i zależności teoretyczno-empiryczne między elementami systemu rynkowego, w ramach którego powstaje rozbieżność między aspiracjami (wizerunek pożądany) a rzeczywistością (wizerunek rzeczywisty). Ustalenie zakresu rozbieżności między pożądanym a rzeczywistym wizerunkiem stanowi punkt wyjścia do formułowania strategii, celów i działań naprawczych, zmierzających do minimalizacji luki między nimi.


Szczegóły: Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji - Szlis Izabela

Tytuł: Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji
Podtytuł: Teoria - narzędzia pomiaru - praktyka
Autor: Szlis Izabela
Wydawnictwo: CeDeWu
Seria: PLATINIUM
ISBN: 9788375564358
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 320
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg


Recenzje: Aspiracje a rzeczywistość wizerunek banku jako efekt sieci interakcji - Szlis Izabela

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×