Gdyby głupota miała skrzydła Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech
Chapman Merrill R.
Gdyby głupota miała skrzydła
Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech
Chapman Merrill R.
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2008
- ISBN: 9788324610549
- Ilość stron: 448
- Format: 15.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Gdyby głupota miała skrzydła - Chapman Merrill R.
Sztuka ignorancji w świecie hi-tech
Błędy pionierów branży
Upadki gigantów
Grzechy nowych marek
Jaka piękna tr@gedia!
Czytanie o cudzych porażkach zawsze sprawia nam ogromną przyjemność, choć nikt z nas nigdy by się do tego nie przyznał. A jeśli nieszczęścia te w dodatku dotyczą kogoś, kto wspiął się po drabinie ekonomicznej i społecznej wyżej niż my, satysfakcja rośnie jeszcze bardziej. Branża hi-tech jest terenem, na którym aż roi się od głupich wpadek, idiotycznych decyzji i przykładów myślenia w zupełnym oderwaniu od rzeczywistości. Gdyby głupota miała skrzydła to książka dla każdego, kto padł ofiarą nowoczesnej technologii, czyli dla wszystkich, którzy kiedykolwiek mieli z nią do czynienia.
Zabawna, pełna złośliwości, ale jednocześnie pobudzająca do refleksji książka autorstwa Ricka Chapmana doczekała się właśnie drugiego wydania. Ów zbiór opowieści "ku przestrodze" został wzbogacony o analizę, wnioski, a także cenne wskazówki pomagające zgrabnym łukiem ominąć pułapki, w które pcha nas głupota oraz przemożna niechęć do uczenia się na cudzych błędach.
Dziesiątki tragikomicznych historii
Zagadki pozycjonowania: MicroPro i Microsoft.
Bolesne narodziny systemu operacyjnego.
Jeden dzień z życia Alfreda E. Motoroli.
Dramatyczne chwile firmy Novell.
Głupie sztuczki programistyczne.
Merrill R. Chapman jest zastępcą redaktora naczelnego dwumiesięcznika "Softletter", omawiającego biznesowe aspekty prowadzenia firmy programistycznej. Pracował również jako konsultant w takich firmach, jak MicroPro, Ashton-Tate, IBM, Inso, Microsoft, Novell, DateEase, Stromberg, Sun Microsystems, Terradata, Ziff-Davis. Związany z branżą komputerową od 1978 roku, pracował na stanowisku programisty, sprzedawcy, inżyniera sprzedaży terenowej oraz marketera.
Szczegóły: Gdyby głupota miała skrzydła - Chapman Merrill R.
Tytuł: Gdyby głupota miała skrzydła
Podtytuł: Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech
Autor: Chapman Merrill R.
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324610549
Tytuł oryginału: In search of stupidity
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sałbut Bartosz
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 448
Format: 15.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg