Gdyby głupota miała skrzydła Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech

Książka

Gdyby głupota miała skrzydła
Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2008
  • ISBN: 9788324610549
  • Ilość stron: 448
  • Format: 15.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 57,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 57,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Gdyby głupota miała skrzydła - Chapman Merrill R.

Sztuka ignorancji w świecie hi-tech

Błędy pionierów branży
Upadki gigantów
Grzechy nowych marek

Jaka piękna tr@gedia!

Czytanie o cudzych porażkach zawsze sprawia nam ogromną przyjemność, choć nikt z nas nigdy by się do tego nie przyznał. A jeśli nieszczęścia te w dodatku dotyczą kogoś, kto wspiął się po drabinie ekonomicznej i społecznej wyżej niż my, satysfakcja rośnie jeszcze bardziej. Branża hi-tech jest terenem, na którym aż roi się od głupich wpadek, idiotycznych decyzji i przykładów myślenia w zupełnym oderwaniu od rzeczywistości. Gdyby głupota miała skrzydła to książka dla każdego, kto padł ofiarą nowoczesnej technologii, czyli dla wszystkich, którzy kiedykolwiek mieli z nią do czynienia.

Zabawna, pełna złośliwości, ale jednocześnie pobudzająca do refleksji książka autorstwa Ricka Chapmana doczekała się właśnie drugiego wydania. Ów zbiór opowieści "ku przestrodze" został wzbogacony o analizę, wnioski, a także cenne wskazówki pomagające zgrabnym łukiem ominąć pułapki, w które pcha nas głupota oraz przemożna niechęć do uczenia się na cudzych błędach.
Dziesiątki tragikomicznych historii

Zagadki pozycjonowania: MicroPro i Microsoft.
Bolesne narodziny systemu operacyjnego.
Jeden dzień z życia Alfreda E. Motoroli.
Dramatyczne chwile firmy Novell.
Głupie sztuczki programistyczne.

Merrill R. Chapman jest zastępcą redaktora naczelnego dwumiesięcznika "Softletter", omawiającego biznesowe aspekty prowadzenia firmy programistycznej. Pracował również jako konsultant w takich firmach, jak MicroPro, Ashton-Tate, IBM, Inso, Microsoft, Novell, DateEase, Stromberg, Sun Microsystems, Terradata, Ziff-Davis. Związany z branżą komputerową od 1978 roku, pracował na stanowisku programisty, sprzedawcy, inżyniera sprzedaży terenowej oraz marketera.


Szczegóły: Gdyby głupota miała skrzydła - Chapman Merrill R.

Tytuł: Gdyby głupota miała skrzydła
Podtytuł: Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech
Autor: Chapman Merrill R.
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324610549
Tytuł oryginału: In search of stupidity
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sałbut Bartosz
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 448
Format: 15.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg


Recenzje: Gdyby głupota miała skrzydła - Chapman Merrill R.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: