Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Książka

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788324609079
  • Ilość stron: 240
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Współczesne przedsiębiorstwa bywają potężniejsze od niektórych państw. Są także od nich bogatsze, lepiej zarządzane i bardziej wpływowe. To one tworzą sytuację gospodarczą, wyznaczają nowe style zachowań konkurencyjnych, a niejednokrotnie oddziałują także i na politykę. Jednak skoro u podstaw ich powstania leżą powiększanie zysków i gromadzenie zasobów, jaką rzeczywistość społeczną mają szansę nam wykreować



Autorami zebranych tu artykułów są Michael E. Porter oraz C.K. Prahalad -- najlepsi światowi specjaliści w dziedzinie konkurencyjności firm oraz możliwości finansowych związanych z "najniższą warstwą piramidy", czyli największą, ale najuboższą grupą socjoekonomiczną. Wskazują oni współczesnym menedżerom korzyści płynące z zaangażowania w sprawy społeczne. Otwierają oczy na potencjał tkwiący w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań i technologii w celu zaspokojenia potrzeb socjalnych. Zdradzają sposoby odnoszenia sukcesu na nowych rynkach dzięki marketingowi promującemu postawy obywatelskie.



Zarabianie na biednych -- kiedy ubodzy stają się klientami.

Czysta filantropia czy czysty biznes -- zarabianie dobroczynnością.

Handel tworzący dobrobyt -- globalizacja przynosząca korzyści.

Przywódcza rola przedsiębiorstw -- nowy model zachowań prospołecznych.

Zaangażowanie społeczne przewagą konkurencyjną -- Cisco Networking Academy Program.



"Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania.


Szczegóły: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Tytuł: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Wydawnictwo: Helion
Seria: HARVARD BUSINESS REVIEW
ISBN: 9788324609079
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on corporate responsibility
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Lipa Michał
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 240
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.45 kg


Recenzje: Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×