Zarządzanie marką

Książka

Zarządzanie marką

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 9788373619128
  • Ilość stron: 226
  • Format: 15.0x21.0cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zarządzanie marką

Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki -- badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości -- nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.



"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.



Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu

Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki

Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku

Wydłużanie linii produktów

Projektowanie strategii rozwoju marki

Zarządzanie portfelem marek



Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Szczegóły: Zarządzanie marką

Tytuł: Zarządzanie marką
Wydawnictwo: Helion
Seria: HARVARD BUSINESS REVIEW
ISBN: 9788373619128
Tytuł oryginału: Harvard Business Review on brand management
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Rzychoń Tomasz
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 226
Format: 15.0x21.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.45 kg


Recenzje: Zarządzanie marką

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×