Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13

Książka

Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788375453201
  • Ilość stron: 250
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 45,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13 - Waszkiewicz Alicja

W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:

Tom 1 Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 Media masowe wobec przemocy i terroryzmu, A. Kozieł, K. Gajlewicz
Tom 4 Komunikacja sieciowa. Uwarunkowania, kategorie i paradoksy, W. Gogołek
Tom 5 Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej, P. Stępka
Tom 6 Aparat represji wobec inteligencji w latach 1945-1956, R. Habielski, D. Rafalska
Tom 7 Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu, J. Olędzki
Tom 8 Media a rok 1989. Obraz przemian i nowe zjawiska na rynku, Ł. Szurmiński
Tom 9 Polityka informacyjna Polskiego Stronnictwa Ludowego (1945-1947), P. Swacha
Tom 10 Zawartość mediów czyli rozważania nad metodologią badań medioznawczych, T. Gackowski
Tom 11 Obraz muzułmanów we Francji w tamtejszych tygodnikach opinii, K. Gajlewicz-Korab
Tom 12 Manipulacja w mediach. Media o manipulacji, T. Gackowski, J. Dziedzic
Tom 13 Wizerunek organizacji. Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni, A. Waszkiewicz


Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Szczegóły: Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13 - Waszkiewicz Alicja

Tytuł: Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13
Autor: Waszkiewicz Alicja
Wydawnictwo: Aspra
Seria: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
ISBN: 9788375453201
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 250
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Wizerunek organizacji Teoria i praktyka badania wizerunku uczelni Tom 13 - Waszkiewicz Alicja

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×