Efekt lojalności Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

,

Książka

Efekt lojalności
Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy

,

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2007
  • ISBN: 9788324609734
  • Ilość stron: 472
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 67,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 67,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Efekt lojalności - Reichheld Frederick F., Teal Thomas

Zysk albo wyzysk



Czy uważasz, że firma, w której pracujesz, zasługuje na Twoją lojalność

Jeśli tak, to jesteś w mniejszości. I trudno się temu dziwić. Firmy zbyt często zarabiają kosztem klientów i pracowników. Efektem jest ogólnoświatowy zanik lojalności. Niegdyś wierni klienci stają się bardziej wymagający i częściej zmieniają dostawców. Firmy tracą zaufanych pracowników na rzecz karierowiczów. Akcje i udziały przechodzą z rąk lojalnych wspólników w ręce spekulantów. Na takim rynku lojalność staje się czymś bardzo rzadkim i nabiera potężnej wartości... ale tylko pod warunkiem, że jest autentyczna.



Wyczuwamy w otoczeniu drenaż, wyzysk i wyobcowanie, ale rzadko zastanawiamy się, jak to wpływa na wyniki naszych firm i całą gospodarkę. W tej książce dwaj wybitni ekonomiści, Reichheld i Teal, rozstrzygają ten dylemat. Piszą o ekonomii lojalności. Omawiają firmy zbudowane na wierności klientów i pracowników. Przedstawiają metodę wyceny lojalności w przedsiębiorstwie. Podnoszą kwestie takie, jak:



programy lojalnościowe, zarządzanie relacjami z klientami i inne sztuczne metody budowania lojalności w biznesie;

osiągnięcia prawdziwych liderów lojalności (eBay, Bain & Company, Leo Burnett);

spektakularne porażki firm, w których zabrakło lojalności;

śmierć i odrodzenie lojalności w gospodarce XXI wieku;

zarządzanie lojalnościowe -- budowanie firmy, której przewagą konkurencyjną jest lojalność.


Szczegóły: Efekt lojalności - Reichheld Frederick F., Teal Thomas

Tytuł: Efekt lojalności
Podtytuł: Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy
Autor: Reichheld Frederick F., Teal Thomas
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324609734
Tytuł oryginału: The loyalty effect
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Welsyng Cezary
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 472
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.62 kg


Recenzje: Efekt lojalności - Reichheld Frederick F., Teal Thomas

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×