Niewidzialny dotyk Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

Książka

Niewidzialny dotyk
Cztery klucze do nowoczesnego marketingu

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 9788324603015
  • Ilość stron: 240
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Niewidzialny dotyk - Beckwith Harry

Naucz się spełniać oczekiwania klienta



Zaplanuj odpowiednią politykę cenową

Wypromuj silną markę

Stwórz rozpoznawalny wizerunek

Utrzymuj relacje z klientami



Marketing w firmach działających w sektorze usługowym zdecydowanie różni się od marketingu firm produkcyjnych. Przedsiębiorstwa usługowe sprzedają zupełnie inny towar. Aby robić to skutecznie, muszą znać i rozumieć zasady rządzące ludzkim zachowaniem oraz wiedzieć, co skłania klienta do wybrania konkretnej usługi -- produktu, którego nie można dotknąć i ocenić przed złożeniem zamówienia. Relacja między klientem a wykonawcą usługi ma zupełnie inny charakter niż relacja między klientem a sprzedawcą. Należy budować ją w odmienny sposób, wykorzystując inne narzędzia. Trzeba opanować sztukę "niewidzialnego dotyku".



Przeczytasz o niej w książce "Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu". Dowiesz się, jak kształtować relacje z klientami, wykorzystując nowoczesne metody promowania usług. Nauczysz się poprawnie interpretować wyniki badań marketingowych, omijać pułapki czyhające w utartych schematach i rozumieć potrzeby klientów. Poznasz humanistyczne aspekty marketingu i znajdziesz inspiracje, dzięki którym opracujesz własne sposoby pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów.



Ocena jakości i wyników badań marketingowych

Pułapki i błędy marketingu

Planowanie polityki cenowej

Wybór odpowiedniej nazwy usługi

Kształtowanie wizerunku i marki

Techniki budowania więzi z klientami


Szczegóły: Niewidzialny dotyk - Beckwith Harry

Tytuł: Niewidzialny dotyk
Podtytuł: Cztery klucze do nowoczesnego marketingu
Autor: Beckwith Harry
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324603015
Tytuł oryginału: The invisible touch
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Podsiadlik Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 240
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Niewidzialny dotyk - Beckwith Harry

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: