Oferta nie do odrzucenia Jak otworzyć umysł klienta?
Joyner Mark
Oferta nie do odrzucenia
Jak otworzyć umysł klienta?
Joyner Mark
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 9788324603978
- Ilość stron: 224
- Format: 14.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Oferta nie do odrzucenia - Joyner Mark
Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii
Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć
Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet
Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.
Nie wierzysz w to Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu A co byś powiedział na takie oferty:
Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.
Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.
Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.
Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.
Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.
Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja
Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia
Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki
Budowanie i pozycjonowanie marki
Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną
Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje
Szczegóły: Oferta nie do odrzucenia - Joyner Mark
Tytuł: Oferta nie do odrzucenia
Podtytuł: Jak otworzyć umysł klienta?
Autor: Joyner Mark
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324603978
Tytuł oryginału: The irresistible offer
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Matkowski Cezar
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 224
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg