Oferta nie do odrzucenia Jak otworzyć umysł klienta?

Książka

Oferta nie do odrzucenia
Jak otworzyć umysł klienta?

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 9788324603978
  • Ilość stron: 224
  • Format: 14.0x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 34,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 34,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Oferta nie do odrzucenia - Joyner Mark

Przegląd najskuteczniejszych sloganów i ofert handlowych w historii

Jak zmienić dobry produkt w coś, bez czego nie da się żyć

Jak uzyskać za darmo reklamę i referencje: poczta pantoflowa i internet



Trzy sekundy. Tyle potrzebujesz, by opanować umysł klienta i dokonać sprzedaży.

Nie wierzysz w to Myślisz, że to nowa bzdurna teoria szalonego guru od marketingu A co byś powiedział na takie oferty:



Pizza z dostawą do domu: jeśli nie dowieziemy jej w 30 minut, otrzymasz ją gratis.

Przyjdź do nas z konkurencyjną ofertą, a zaproponujemy Ci to samo, tyle że taniej.

Serwis w ciągu 48 godzin w dowolnym miejscu na świecie albo zwracamy Ci koszty.



Są to oferty firm, które szybko zyskały klientów i z małych przedsiębiorstw przekształciły się w korporacje. Czyż nie są to propozycje nie do odrzucenia Takie, na które ludzie odruchowo i bez wahania odpowiadają TAK Dowiedz się, jak tworzyć takie właśnie oferty w swojej branży.



Mark Joyner jest autorem koncepcji Nowego Marketingu. Stworzył strony internetowe, które trafiły na listę 100 najczęściej odwiedzanych witryn świata. Przekształcił jednoosobową firmę Aesop w wielomilionową korporację. Klienci płacą mu po 2000 dolarów za godzinę konsultacji. To człowiek, który wie, jak prowadzić skuteczny marketing.



Filary oferty nie do odrzucenia: wiarygodność, logika i dobra komunikacja

Tworzenie zwycięskiej formuły: od dobrej propozycji handlowej do czarodziejskiego zaklęcia

Atrakcyjne dodatki: sprzedaż krzyżowa, doradztwo i serwis, darmowe próbki

Budowanie i pozycjonowanie marki

Przekształcanie oferty racjonalnej w emocjonalną

Usuwanie z oferty niepożądanych czynników: tonu nacisku, złych skojarzeń, podejrzeń o manipulacje


Szczegóły: Oferta nie do odrzucenia - Joyner Mark

Tytuł: Oferta nie do odrzucenia
Podtytuł: Jak otworzyć umysł klienta?
Autor: Joyner Mark
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324603978
Tytuł oryginału: The irresistible offer
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Matkowski Cezar
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 224
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg


Recenzje: Oferta nie do odrzucenia - Joyner Mark

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: