Działalność marketingowa gmin Zarys ujęć marketingu terytorialnego

Książka

Działalność marketingowa gmin
Zarys ujęć marketingu terytorialnego

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 16,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 16,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Działalność marketingowa gmin

Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce



Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.


Szczegóły: Działalność marketingowa gmin

Tytuł: Działalność marketingowa gmin
Podtytuł: Zarys ujęć marketingu terytorialnego
Wydawnictwo: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
ISBN: 9788391139240
Języki: polski
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 140
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg


Recenzje: Działalność marketingowa gmin

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×