Działalność marketingowa gmin Zarys ujęć marketingu terytorialnego
Działalność marketingowa gmin
Zarys ujęć marketingu terytorialnego
- Wydawnictwo: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
- Rok wydania: 2000
- ISBN: 9788391139240
- Ilość stron: 140
- Format: 16.0x22.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Działalność marketingowa gmin
Przedmiotem prezentowanej pracy są ujęcia marketingu terytorialnego odniesione do zarządzania gminami (miejskimi i wiejskimi). Praca składa się z czterech rozdziałów, w których w syntetycznej formie przedstawiono wyniki badań oraz doświadczeń praktycznych dotyczących zastosowania koncepcji marketingowych w działalności samorządów lokalnych w obecnych warunkach funkcjonowania gmin w Polsce
Publikacja powstała we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.
Szczegóły: Działalność marketingowa gmin
Tytuł: Działalność marketingowa gmin
Podtytuł: Zarys ujęć marketingu terytorialnego
Wydawnictwo: Akademia Humanistyczna im. A. Gieysztora
ISBN: 9788391139240
Języki: polski
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 140
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.22 kg