Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym Wybrane zagadnienia
Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym
Wybrane zagadnienia
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788377841112
- Ilość stron: 120
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym
W publikacji zostały przeanalizowane działania inwestycyjne wybranych koncernów, których znaczącym źródłem dochodów jest działalność wydawnicza. Książka składa się z 4 prac. Bogdan Borowik przedstawił strategię rozwoju spółki Agora od 1989 r. Katarzyna Bartoń zasygnalizowała historię i główne inwestycje koncernu Axel Springer. Małgorzata Adamik-Szysiak opisała specyfikę inwestycyjną grupy Bauer Media w Polsce, także przez pryzmat akcji promocyjnych. Lidia Pokrzycka natomiast przeanalizowała działalność inwestycyjną brytyjskiego Mecomu i niemieckiego Passauera Neue Presse na polskim rynku mediów regionalnych. Przedstawiła także wyniki ilościowej analizy zawartości wybranych tytułów należących do koncernów.
Szczegóły: Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym
Tytuł: Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym
Podtytuł: Wybrane zagadnienia
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377841112
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 120
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg
Redakcja: Pokrzycka Lidia