Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym Wybrane zagadnienia

Książka

Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym
Wybrane zagadnienia

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788377841112
  • Ilość stron: 120
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,40 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,40 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym

W publikacji zostały przeanalizowane działania inwestycyjne wybranych koncernów, których znaczącym źródłem dochodów jest działalność wydawnicza. Książka składa się z 4 prac. Bogdan Borowik przedstawił strategię rozwoju spółki Agora od 1989 r. Katarzyna Bartoń zasygnalizowała historię i główne inwestycje koncernu Axel Springer. Małgorzata Adamik-Szysiak opisała specyfikę inwestycyjną grupy Bauer Media w Polsce, także przez pryzmat akcji promocyjnych. Lidia Pokrzycka natomiast przeanalizowała działalność inwestycyjną brytyjskiego Mecomu i niemieckiego Passauera Neue Presse na polskim rynku mediów regionalnych. Przedstawiła także wyniki ilościowej analizy zawartości wybranych tytułów należących do koncernów.


Szczegóły: Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym

Tytuł: Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym
Podtytuł: Wybrane zagadnienia
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377841112
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 120
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg
Redakcja: Pokrzycka Lidia


Recenzje: Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×