Sprzedaż od pierwszego wejrzenia Pieniądze znalezione między półkami

Książka

Sprzedaż od pierwszego wejrzenia
Pieniądze znalezione między półkami

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788326438103
  • Ilość stron: 224
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sprzedaż od pierwszego wejrzenia - Sorensen Herb

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep, czy zajmujesz się projektowaniem powierzchni handlowych, czy tylko chcesz lepiej zrozumieć zachowania klientów, ta książka zmieni twój sposób patrzenia na zakupy.
Aż 80% czasu klienci przeznaczają na przemieszczanie się po sklepie, a nie na robienie właściwych zakupów. Oznacza to, że nie są oni skoncentrowani wyłącznie na wrzucaniu produktów do koszyka. Kluczem do sukcesu jest więc odpowiednie zwrócenie uwagi klienta.
Autor podkreśla, że:
* nawet drobne zmiany w sposobie ekspozycji towaru mogą przynieść spektakularne efekty,
* wdrażanie kosztownych strategii najczęściej nie poprawia wyników sprzedaży,
* czasem należy zaoferować mniej aby sprzedać więcej.
Książka jest przeznaczona dla zarządzających ekspozycją towarów zarówno w sieciach marketów, jak i w małych i średnich sklepach. Może być też bardzo interesującą lekturą dla samych klientów.
Herb Sorensen jest wybitnym autorytetem w dziedzinie obserwacji i badań zachowań klientów. Od ponad 35 lat zajmuje się prowadzeniem badań w wielu krajach. Opatentowana przez niego technologia PathTracker przyczyniła się do zrewolucjonizowania strategii marketingowych w sprzedaży detalicznej.
Podsuń właściwy produkt, właściwemu klientowi, we właściwym czasie!


Szczegóły: Sprzedaż od pierwszego wejrzenia - Sorensen Herb

Tytuł: Sprzedaż od pierwszego wejrzenia
Podtytuł: Pieniądze znalezione między półkami
Autor: Sorensen Herb
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326438103
Tytuł oryginału: Inside the Mind of the Shopper: The Science of Retailing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Adamczyk-Żylińska Marika
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 224
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.33 kg


Recenzje: Sprzedaż od pierwszego wejrzenia - Sorensen Herb

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: