Książka
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788326438332
  • Ilość stron: 324
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing to działa - Lodish Leonard M., Morgan Howard L., Archambeau Shellye

Metody, taktyki i strategie marketingowe, które działają"!

Książka dla każdego, kto musi szybko uzyskać wyniki, lecz dysponuje ograniczonymi zasobami finansowymi i kadrowymi.

Jak sprawić, aby projekty marketingowe były bardziej opłacalne

Jak dzięki przedsiębiorczemu marketingowi wykorzystać każdą okazję do osiągnięcia zysku

Co zrobić, aby oferta wyróżniała się na tle konkurencji

Uniknij błędów niweczących nawet najlepsze projekty!



Autorzy opisują ideę przedsiębiorczego marketingu, jego zalety i praktyczne zastosowanie. Dzielą się swoim doświadczeniem zdobytym w pracy z wieloma firmami. Analizują także wyniki badań ankietowych przeprowadzonych wśród 500 najszybciej rozwijających się firm z rankingu magazynu Inc".


Szczegóły: Marketing to działa - Lodish Leonard M., Morgan Howard L., Archambeau Shellye

Tytuł: Marketing to działa
Autor: Lodish Leonard M., Morgan Howard L., Archambeau Shellye
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326438332
Tytuł oryginału: Marketing That Works: How Entrepreneurial Marketing Can Add Sustainable Value to Any Sized Company
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Matyja Piotr
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 324
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg


Recenzje: Marketing to działa - Lodish Leonard M., Morgan Howard L., Archambeau Shellye

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: