Zachowania konsumentów na rynku turystycznym
Rudnicki Leszek
Zachowania konsumentów na rynku turystycznym
Rudnicki Leszek
- Wydawnictwo: Proksenia
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788360789223
- Ilość stron: 152
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Niedostępna
Cena
42,50 PLN
Opis: Zachowania konsumentów na rynku turystycznym - Rudnicki Leszek
Książka zawiera przystępnie podane wiadomości o zachowaniu się konsumenta na rynku turystycznym od teorii zachowań poprzez ich uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne oraz analizę potrzeb i procesu podejmowania decyzji.
Publikacja przydatna dla studentów kształcących się w zakresie turystyki, zarządzania, marketingu oraz dla pracowników branży turystycznej.
Szczegóły: Zachowania konsumentów na rynku turystycznym - Rudnicki Leszek
Tytuł: Zachowania konsumentów na rynku turystycznym
Autor: Rudnicki Leszek
Wydawnictwo: Proksenia
ISBN: 9788360789223
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 152
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.244 kg
Recenzje: Zachowania konsumentów na rynku turystycznym - Rudnicki Leszek
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Rudnicki Leszek (5)
- Stan skupienia (Forma) - Miękka
- Kwartalnik Wyklęci nr 3(19)/2020 (Miles) -
- Kwartalnik Wyklęci nr 1(25)/2022 (Miles) -
- Rodzina między pracą a płacą. Refleksja... (Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie) -
- Oddział partyzancki NSZ “Sosna”/”Las1”. Historia prawdziwa oddziału kpt. “Toma” (Miles) - Miękka