Zachowania konsumentów na rynku turystycznym

Książka

Zachowania konsumentów na rynku turystycznym

  • Wydawnictwo: Proksenia
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788360789223
  • Ilość stron: 152
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 42,50 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,50 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zachowania konsumentów na rynku turystycznym - Rudnicki Leszek

Książka zawiera przystępnie podane wiadomości o zachowaniu się konsumenta na rynku turystycznym od teorii zachowań poprzez ich uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne oraz analizę potrzeb i procesu podejmowania decyzji.

Publikacja przydatna dla studentów kształcących się w zakresie turystyki, zarządzania, marketingu oraz dla pracowników branży turystycznej.


Szczegóły: Zachowania konsumentów na rynku turystycznym - Rudnicki Leszek

Tytuł: Zachowania konsumentów na rynku turystycznym
Autor: Rudnicki Leszek
Wydawnictwo: Proksenia
ISBN: 9788360789223
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 152
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.244 kg


Recenzje: Zachowania konsumentów na rynku turystycznym - Rudnicki Leszek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×