Marka prywatna Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

,

Książka

Marka prywatna
Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788326437885
  • Ilość stron: 340
  • Format: 17.5x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 73,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 73,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marka prywatna - Lincoln Keith, Thomassen Lars

Czas porzucić stereotypy. Marka własna to znak nowego układu sił na rynku, a nie sposób na sprzedaż towarów najniższej jakości. W wielu sieciach handlowych udział sprzedaży produktów z własnym logo jest większy niż uznanych światowych producentów, a w Polsce sprzedaż dóbr na rynku FMCG rośnie w tempie przekraczającym 20 proc.



Czy towary będą tańsze Jakiej będą jakości Czy czeka nas zmierzch czołowych marek, do których jesteśmy przyzwyczajeni Z lektury dowiesz się, jak dostosować się do nowej sytuacji rynkowej.



Autorzy stworzyli konkretny program działania, który ma na celu pomóc wyższej kadrze zarządzającej detalistów i producentów, a także agencjom zajmującym się komunikacją marketingową, lepiej dostosować się do wymagań rynku.



W książce omówiono m.in. kwestie dotyczące:



- faktów i mitów związanych z marką prywatną,

- dawnych, obecnych i przyszłych trendów,

- marki prywatnej z perspektywy kupującego, detalisty i właściciela,

- globalnych i społecznych uwarunkowań rozwoju marki prywatnej,

- zasad postępowania pozwalających wykorzystać szanse rynkowe i zmaksymalizować własny potencjał,

- perspektyw na przyszłość - wspólne działanie detalistów i producentów.


Szczegóły: Marka prywatna - Lincoln Keith, Thomassen Lars

Tytuł: Marka prywatna
Podtytuł: Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta
Autor: Lincoln Keith, Thomassen Lars
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Dla liderów biznesu
ISBN: 9788326437885
Tytuł oryginału: Private Label. Turning the retail brand threat into your biggest opportunity
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Juchniewicz Adam
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 340
Format: 17.5x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.66 kg


Recenzje: Marka prywatna - Lincoln Keith, Thomassen Lars

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×