Bollywood w marketingu międzynarodowym Fenomen Shah Rukh Khana

Książka

Bollywood w marketingu międzynarodowym
Fenomen Shah Rukh Khana

  • Wydawnictwo: Warszawska Firma Wydawnicza
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788378052357
  • Ilość stron: 182
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 28,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 28,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Bollywood w marketingu międzynarodowym - Sowarska Wyszyńska Bożena

Oddajemy do rąk Czytelnika książkę niezwykłą, pełną pasji i zachwytu opowieść o zjawisku, jakim jest sam w sobie Shah Rukh Khan, ikona kina Bollywood. Autorka ze swadą i znawstwem kreśli przed nami ścieżkę artystyczną genialnego aktora, który przyczynił się do rozsławienia kinematografii indyjskiej i stał się bożyszczem milionów fanów na całym świecie. Do ich potężnego grona zalicza się niewątpliwie również Autorka jej fascynacja i podziw dla talentu artysty przezierają z każdego wersu niniejszego opracowania. Należy zdecydowanie podkreślić, że nie jest to ślepy zachwyt osoby nieprzygotowanej teoretycznie do recepcji dzieł literackich i filmowych. Wręcz przeciwnie: znakomite rozeznanie w teorii literatury i muzyki, szeroki kontekst kulturowy i socjologiczny, znajomość tekstów kultury różnych epok i cywilizacji umożliwia Autorce odbiór dzieł filmowych na poziomie profesjonalnego krytyka. Z drugiej strony doskonała znajomość zagadnień z zakresu marketingu i budowania wizerunku pozwala jej spojrzeć na aktora okiem specjalisty i dostrzec w nim nie tylko fenomenalnego artystę, ale też produkt marketingowy. Ta strona geniuszu Shah Rukh Khana nie mniej Autorkę zachwyca. Umiejętność tworzenia oraz konsekwentnego rozwoju i upowszechnienia na świecie swej marki dowodzi, że Shah Rukh Khan to nie tylko świetny aktor, ale też błyskotliwy strateg budowania wizerunku.

Podążajmy za Autorką, towarzysząc jej w obserwacji fascynującej drogi artystycznego rozwoju ikony filmu indyjskiego i rozsmakujmy się w odbiorze tych wszystkich wartości, jakie ma nam do zaoferowania kinematografia Bollywood.


Szczegóły: Bollywood w marketingu międzynarodowym - Sowarska Wyszyńska Bożena

Tytuł: Bollywood w marketingu międzynarodowym
Podtytuł: Fenomen Shah Rukh Khana
Autor: Sowarska Wyszyńska Bożena
Wydawnictwo: Warszawska Firma Wydawnicza
ISBN: 9788378052357
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 182
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg


Recenzje: Bollywood w marketingu międzynarodowym - Sowarska Wyszyńska Bożena

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×