Bollywood w marketingu międzynarodowym Fenomen Shah Rukh Khana
Sowarska Wyszyńska Bożena
Bollywood w marketingu międzynarodowym
Fenomen Shah Rukh Khana
Sowarska Wyszyńska Bożena
- Wydawnictwo: Warszawska Firma Wydawnicza
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788378052357
- Ilość stron: 182
- Format: 14.5x20.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Bollywood w marketingu międzynarodowym - Sowarska Wyszyńska Bożena
Oddajemy do rąk Czytelnika książkę niezwykłą, pełną pasji i zachwytu opowieść o zjawisku, jakim jest sam w sobie Shah Rukh Khan, ikona kina Bollywood. Autorka ze swadą i znawstwem kreśli przed nami ścieżkę artystyczną genialnego aktora, który przyczynił się do rozsławienia kinematografii indyjskiej i stał się bożyszczem milionów fanów na całym świecie. Do ich potężnego grona zalicza się niewątpliwie również Autorka jej fascynacja i podziw dla talentu artysty przezierają z każdego wersu niniejszego opracowania. Należy zdecydowanie podkreślić, że nie jest to ślepy zachwyt osoby nieprzygotowanej teoretycznie do recepcji dzieł literackich i filmowych. Wręcz przeciwnie: znakomite rozeznanie w teorii literatury i muzyki, szeroki kontekst kulturowy i socjologiczny, znajomość tekstów kultury różnych epok i cywilizacji umożliwia Autorce odbiór dzieł filmowych na poziomie profesjonalnego krytyka. Z drugiej strony doskonała znajomość zagadnień z zakresu marketingu i budowania wizerunku pozwala jej spojrzeć na aktora okiem specjalisty i dostrzec w nim nie tylko fenomenalnego artystę, ale też produkt marketingowy. Ta strona geniuszu Shah Rukh Khana nie mniej Autorkę zachwyca. Umiejętność tworzenia oraz konsekwentnego rozwoju i upowszechnienia na świecie swej marki dowodzi, że Shah Rukh Khan to nie tylko świetny aktor, ale też błyskotliwy strateg budowania wizerunku.
Podążajmy za Autorką, towarzysząc jej w obserwacji fascynującej drogi artystycznego rozwoju ikony filmu indyjskiego i rozsmakujmy się w odbiorze tych wszystkich wartości, jakie ma nam do zaoferowania kinematografia Bollywood.
Szczegóły: Bollywood w marketingu międzynarodowym - Sowarska Wyszyńska Bożena
Tytuł: Bollywood w marketingu międzynarodowym
Podtytuł: Fenomen Shah Rukh Khana
Autor: Sowarska Wyszyńska Bożena
Wydawnictwo: Warszawska Firma Wydawnicza
ISBN: 9788378052357
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 182
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.24 kg