Edukacyjne prowokacje Wykorzystanie etnografii performatywnej w procesie kształcenia doradców
Elżbieta Siarkiewicz, Ewa Trębińska-Szumigraj, Daria Zielińska-Pękał
Edukacyjne prowokacje Wykorzystanie etnografii performatywnej w procesie kształcenia doradców
Elżbieta Siarkiewicz, Ewa Trębińska-Szumigraj, Daria Zielińska-Pękał
- Wydawnictwo: Impuls
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788375871715
- Ilość stron: 156
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Edukacyjne prowokacje Wykorzystanie etnografii performatywnej w procesie kształcenia doradców - Elżbieta Siarkiewicz, Ewa Trębińska-Szumigraj, Daria Zielińska-Pękał
Książka jest adresowana zarówno do studentów, jak i osób prowadzących zajęcia. Zawiera metodyczne wskazówki prowadzenia zajęć dla studentów z powyższych i pokrewnych kierunków. Prezentuje też sposób organizowania wydarzeń dziejących się w ramach działalności uniwersytetu, a które można zastosować we własnej przyszłej praktyce zawodowej, jak i w konstruowaniu refleksji nad własnym rozumieniem roli doradcy. Co więcej, stanowi przykład połączenia refleksji teoretycznej z opisem działania w praktyce, co może być interesujące z punktu widzenia edukacji akademickiej i może być ciekawym poznawczo przykładem na ?spotkanie się? teorii i praktyki.
Szczegóły: Edukacyjne prowokacje Wykorzystanie etnografii performatywnej w procesie kształcenia doradców - Elżbieta Siarkiewicz, Ewa Trębińska-Szumigraj, Daria Zielińska-Pękał
Tytuł: Edukacyjne prowokacje Wykorzystanie etnografii performatywnej w procesie kształcenia doradców
Autor: Elżbieta Siarkiewicz, Ewa Trębińska-Szumigraj, Daria Zielińska-Pękał
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788375871715
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 156
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg