Biznes a ochrona konkurencji
Fornalczyk Anna
Biznes a ochrona konkurencji
Fornalczyk Anna
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788326437878
- Ilość stron: 232
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Biznes a ochrona konkurencji - Fornalczyk Anna
W książce omówiono biznesowe skutki regulacji w dziedzinie prawa konkurencji. Zaprezentowano najnowszy stan prawny i faktyczny w zakresie percepcji i stosowania prawa konkurencji. Czytelnicy znajdą tu odpowiedzi na wiele ważnych pytań, m.in.:
- Jak rozwijać biznes, aby nie popaść w konflikt z prawem konkurencji
- Jak budować przewagę konkurencyjną firmy, aby nie spotkać się z zarzutem nadużywania dominującej pozycji na rynku
- Jakie zapisy porozumień, konieczne z biznesowego punktu widzenia, nie będą sprzeczne z prawem konkurencji
- Jakie warunki muszą zostać spełnione, aby pożądana fuzja lub przejęcie nie spotkały się z negatywną opinią organu antymonopolowego
Drugie wydanie publikacji zostało uzupełnione o antymonopolową analizę rekomendacji marketingowych Ph. Kotlera. Autorka szczegółowo omówiła też takie kwestie, jak antykonkurencyjne znaczenie pionowych porozumień między przedsiębiorstwami oraz analizy rynkowe w prewencyjnej kontroli koncentracji. Ilustrację zastosowań regulacji antymonopolowych w praktyce stanowią liczne studia przypadków.
Książka powstała na podstawie doświadczeń autorki zdobytych w pracy na stanowisku doradcy antymonopolowego dużych firm polskich i zagranicznych oraz podczas tworzenia Urzędu Antymonopolowego i kierowania jego pracami w pierwszym okresie polskiej transformacji.
Szczegóły: Biznes a ochrona konkurencji - Fornalczyk Anna
Tytuł: Biznes a ochrona konkurencji
Autor: Fornalczyk Anna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326437878
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 232
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg