CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
Rudnicka Agata
CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
Rudnicka Agata
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788326438448
- Ilość stron: 252
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie - Rudnicka Agata
Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu.
W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy.
Dzięki lekturze można:
- zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania,
- poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością,
- dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami,
- poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.
Szczegóły: CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie - Rudnicka Agata
Tytuł: CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
Autor: Rudnicka Agata
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788326438448
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 252
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg