CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

Książka

CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788326438448
  • Ilość stron: 252
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie - Rudnicka Agata

Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu.

W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy.



Dzięki lekturze można:

- zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania,

- poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością,

- dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami,

- poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.


Szczegóły: CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie - Rudnicka Agata

Tytuł: CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie
Autor: Rudnicka Agata
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: Seria Akademicka
ISBN: 9788326438448
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 252
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg


Recenzje: CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie - Rudnicka Agata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Rudnicka Agata (1)