Walka na spoty po polsku Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007
Peszyński Wojciech
Walka na spoty po polsku
Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007
Peszyński Wojciech
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788377802991
- Ilość stron: 296
- Format: 16.0x22.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Walka na spoty po polsku - Peszyński Wojciech
W swojej pracy Wojciech Peszyński podjął interesującą próbę charakterystyki i oceny działań reklamowych realizowanych przez polskie podmioty rywalizacji politycznej w trakcie parlamentarnych kampanii wyborczych. Z perspektywy polskiej refleksji naukowej nad komunikowaniem politycznym, zaskakująco ubogiej w znaczące opracowania na temat reklamy politycznej, podjęcie tej tematyki badawczej przez Autora zasługuje na szczególne wyróżnienie. Należy podkreślić dobre przygotowanie merytoryczne, widoczne zarówno w części teoretycznej, jak i empirycznej pracy. W kompetentny naukowo sposób przedstawiono kluczowe zagadnienia z zakresu teorii marketingu politycznego odnoszące się do reklamy politycznej; w równie rzetelny sposób dokonano analizy materiałów reklamowych z polskich kampanii wyborczych, trafnie wskazując ewolucję koncepcji formatowania telewizyjnych przekazów reklamowych w praktyce politycznej.
Z recenzji prof. dr. hab. Mariusza Kolczyńskiego
Szczegóły: Walka na spoty po polsku - Peszyński Wojciech
Tytuł: Walka na spoty po polsku
Podtytuł: Przypadek kampanii parlamentarnych z lat 2001-2007
Autor: Peszyński Wojciech
Wydawnictwo: Adam Marszałek
Seria: Oblicza Mediów
ISBN: 9788377802991
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 296
Format: 16.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg