Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Adamik-Szysiak Małgorzata
Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Adamik-Szysiak Małgorzata
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788377841631
- Ilość stron: 276
- Format: 17.0x24.5cm
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010 - Adamik-Szysiak Małgorzata
Dobrze, że pojawiła się publikacja poświęcona analizie telewizyjnej reklamy politycznej jako narzędzia komunikacji politycznej, zwłaszcza, że na "polskim rynku naukowym" nie ma dotąd takich kompleksowych opracowań opartych na badaniach empirycznych. Dzięki połączeniu rozważań teoretycznych i badań empirycznych powstała cenna pozycja szeroko i interdyscyplinarnie omawiająca tytułowe zagadnienie i uzupełniajaca polskie badania nad komunikowaniem politycznym. Autorce udało się scharakteryzować reklamy polityczne w badanym okresie, ale także ukazać ich rosnące znaczenie w kolejnych kampaniach. Zaletą publikacji jest ciekawa i poprawnie metodologicznie przeprowadzona analiza narzędzi perswazji stosowanych w polskich telewizyjnych reklamach politycznych, obejmująca zarówno kwestie merytoryczne (retorykę), jak i wizualizację przekazu.
Szczegóły: Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010 - Adamik-Szysiak Małgorzata
Tytuł: Telewizyjna reklama polityczna w Polsce w latach 2005-2010
Autor: Adamik-Szysiak Małgorzata
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377841631
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 276
Format: 17.0x24.5cm
Oprawa: Twarda
Waga: 0.68 kg