W lustrze mediów Wizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych

Książka

W lustrze mediów
Wizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych

  • Wydawnictwo: Adam Marszałek
  • Rok wydania: 2011
  • ISBN: 9788377802809
  • Ilość stron: 394
  • Format: 15.0x22.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 42,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: W lustrze mediów - Sokołowski Marek

Problematyka dotycząca wizerunku wybranych subkultur oraz grup społecznych i zawodowych ukazana w lustrze mediów jest bardzo ważna oraz aktualna na progu drugiego dziesięciolecia XXI wieku, ponieważ sytuuje się wyraźnie w perspektywie naukowych przesłanek teoretycznych, poznawczych, a nawet utylitarnych. Wynika to m.in. stąd, że proces globalizacji związany z tworzeniem się zróżnicowanych społeczeństw informacyjnych wiąże się z intensywnym przekazem i oddziaływaniem medialnym, zwłaszcza ze strony telewizji, Internetu, radia i prasy oraz towarzyszących im dynamicznych reklam przestrzennych.

Z recenzji wydawniczej
prof. zw. dr. hab. Kazimierza Wenty


Szczegóły: W lustrze mediów - Sokołowski Marek

Tytuł: W lustrze mediów
Podtytuł: Wizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych
Autor: Sokołowski Marek
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377802809
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 394
Format: 15.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.58 kg


Recenzje: W lustrze mediów - Sokołowski Marek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×