W lustrze mediów Wizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych
Sokołowski Marek
W lustrze mediów
Wizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych
Sokołowski Marek
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788377802809
- Ilość stron: 394
- Format: 15.0x22.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: W lustrze mediów - Sokołowski Marek
Problematyka dotycząca wizerunku wybranych subkultur oraz grup społecznych i zawodowych ukazana w lustrze mediów jest bardzo ważna oraz aktualna na progu drugiego dziesięciolecia XXI wieku, ponieważ sytuuje się wyraźnie w perspektywie naukowych przesłanek teoretycznych, poznawczych, a nawet utylitarnych. Wynika to m.in. stąd, że proces globalizacji związany z tworzeniem się zróżnicowanych społeczeństw informacyjnych wiąże się z intensywnym przekazem i oddziaływaniem medialnym, zwłaszcza ze strony telewizji, Internetu, radia i prasy oraz towarzyszących im dynamicznych reklam przestrzennych.
Z recenzji wydawniczej
prof. zw. dr. hab. Kazimierza Wenty
Szczegóły: W lustrze mediów - Sokołowski Marek
Tytuł: W lustrze mediów
Podtytuł: Wizerunki wybranych subkultur, grup społecznych i zawodowych
Autor: Sokołowski Marek
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377802809
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 394
Format: 15.0x22.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.58 kg