Nowe media Ale nowe czy stare problemy?

Książka

Nowe media Ale nowe czy stare problemy?

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 64,55 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,55 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Nowe media Ale nowe czy stare problemy? - Praca zbiorowa

Nowe media, ale nowe czy stare problemy to praca zbiorowa pod redakcją dr Jolanty Hajdasz. W zamyśle twórców pozycja ta inicjować ma cykl monografii poświęconych teorii i praktyce współczesnej komunikacji społecznej. Pierwsza z książek, oparta w znacznej mierze o ustalenia konferencji naukowej, odbywającej się w Wyższej Szkole Umiejętności Społecznych w roku 2011 przechodzi mimo teoretycznych definicji nowych mediów wychodząc z założenia, iż dynamika zmian w tym obszarze dyktować będzie nieustanne korekty poczynionych wcześniej ustaleń.

Książka skupia się na stronie praktycznej funkcjonowania nowych mediów i obszarach ich oddziaływania. Stąd podział na dwie wyraźnie wyodrębnione części: prawo i etyka nowych mediów oraz nowe media w reklamie, public relations i edukacji. Wartą podkreślenia zaletą monografii jest zebranie w ramach wspólnej publikacji szerokiej i kompetentnej reprezentacji badaczy i dydaktyków poświęcających szczególną uwagę nowym mediom i ich miejscu w kreowaniu i przekształcaniu relacji pomiędzy nadawcą i odbiorcą.


Szczegóły: Nowe media Ale nowe czy stare problemy? - Praca zbiorowa

Tytuł: Nowe media Ale nowe czy stare problemy?
Autor: Praca zbiorowa
Wydawnictwo: Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu
ISBN: 9788389430212
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 304
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.52 kg


Recenzje: Nowe media Ale nowe czy stare problemy? - Praca zbiorowa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×