Biznes w internecie

,

Książka

Biznes w internecie

,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788326438301
  • Ilość stron: 212
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Biznes w internecie - Tomasz Bonek, Marta Smaga

Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych



Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.



Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania:

Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie

Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować

W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google

Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku

Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych



Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce.



Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań.


Szczegóły: Biznes w internecie - Tomasz Bonek, Marta Smaga

Tytuł: Biznes w internecie
Autor: Tomasz Bonek, Marta Smaga
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326438301
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 212
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg


Recenzje: Biznes w internecie - Tomasz Bonek, Marta Smaga

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×