Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją (dodruk na życzenie)

DODRUK

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją (dodruk na życzenie)

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788320820249
  • Ilość stron: 364
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 87,80 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 87,80 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją (dodruk na życzenie)

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.



Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.

Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.



Szczegóły: Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją (dodruk na życzenie)

Tytuł: Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją (dodruk na życzenie)
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820249
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 364
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.59 kg


Recenzje: Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją (dodruk na życzenie)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×