Podstawy marketingu

Książka

Podstawy marketingu

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788320820379
  • Ilość stron: 294
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Podstawy marketingu

Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.


Szczegóły: Podstawy marketingu

Tytuł: Podstawy marketingu
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820379
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 294
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg
Redakcja: Czubała Anna


Recenzje: Podstawy marketingu

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: