Podstawy marketingu
Podstawy marketingu
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788320820379
- Ilość stron: 294
- Format: 16.2x23.7cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Podstawy marketingu
Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnień klientów docelowego rynku w sposób przynoszący im satysfakcję, a przedsiębiorstwu dający zysk. W poszczególnych rozdziałach niniejszego podręcznika autorzy zawarli rozważania dotyczące: funkcji i znaczenia marketingu, kierunków jego rozwoju, preferencji i zachowań zakupowych klientów, podziału rynku na segmenty, instrumentów marketingowego oddziaływania na nabywców, gromadzenia informacji rynkowych oraz planowania i kontrolowania działalności marketingowej.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, zarządzaniem i komunikacją oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych.
Szczegóły: Podstawy marketingu
Tytuł: Podstawy marketingu
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320820379
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 294
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg
Redakcja: Czubała Anna