Retoryka mediów Retoryka w mediach

Książka

Retoryka mediów Retoryka w mediach

  • Wydawnictwo: Aspra
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788375453560
  • Ilość stron: 110
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 29,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 29,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Retoryka mediów Retoryka w mediach

Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymiotnik to jest słowo sztuczny. Sztuczny to już niedobry. Kiedyś słowo sztuczny znaczyło zgodny z regułami sztuki, ale dzisiaj sztuczny znaczy także fałszywy. Kiedy mówimy o retoryce, często myślimy nie tyle o sztuce, ile o sztuczności; o tym, że robimy coś dla wizerunku, że robimy coś dla pozoru. A także często, że ta retoryka służy nie tyle porozumieniu, ile manipulacji. Więc ta umiejętność nie jest po to, żeby być razem z innymi ludźmi jak to kiedyś bywało tylko po to, żeby kogoś gdzieś daleko, tam gdzie on wcale nie chce, zaprowadzić.

prof. dr hab. Jerzy Bralczyk



Publikacja powstała we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.


Szczegóły: Retoryka mediów Retoryka w mediach

Tytuł: Retoryka mediów Retoryka w mediach
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375453560
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 110
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.18 kg


Recenzje: Retoryka mediów Retoryka w mediach

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: