Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym
Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym
- Wydawnictwo: Adam Marszałek
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788377801895
- Ilość stron: 442
- Format: 15.5x22.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym
Wizerunek należy do kategorii wzbudzających zainteresowanie zarówno teoretyków politologii, jak i praktyków polityki. Przez wiele lat termin ten używany wyłącznie przez specjalistów (zamiennie ze słowem image), obecnie wszedł do języka potocznego. Dziennikarze, komentatorzy, badacze, ale także zwykli ludzie używają słowa wizerunek dla opisania obrazu jakiegoś podmiotu. Warto jednak zwrócić uwagę, że bardzo często określenie kreowanie wizerunku przywoływane bywa w znaczeniu pejoratywnym jako synonim działań manipulacyjnych i stosowania socjotechniki w polityce. [...]
Książka, którą oddajemy w ręce czytelników, jakkolwiek stworzona przez wybitnych znawców problematyki, napisana została językiem barwnym i przystępnym. Mamy nadzieję, iż posłuży ona zarówno studentom nauk społecznych, badaczom marketingu, jak i praktykom pomagającym tworzyć wizerunki ludzi i instytucji.
Agnieszka Kasińska-Metryka, Piotr Olszewski
Szczegóły: Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym
Tytuł: Forma czy treść? Rzecz o wizerunku w życiu społecznym i politycznym
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788377801895
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 442
Format: 15.5x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.67 kg