The Leading Edge: New Ideas, Problems and Challenges of the Economics, Management and Marketing
The Leading Edge: New Ideas, Problems and Challenges of the Economics, Management and Marketing
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788322933046
- Ilość stron: 152
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: The Leading Edge: New Ideas, Problems and Challenges of the Economics, Management and Marketing
Opracowanie The Leading Edge jest zbiorem artykułów autorów pochodzących z Polski i z zagranicy. Tematyka poruszana w tej pracy zbiorowej dotyczy zagadnień, wyzwań i nowych idei współczesnej ekonomii, zarządzania oraz marketingu. Znajdziemy tu artykuły m.in. o rynku funduszy emerytalnych w Polsce (S. Jakubowski), dotyczące teorii ekonomicznej efektywności (P. Dobrzański), koncepcji ekonomicznych stref bezpieczeństwa (M. Vavrin, I. Mikhasuk) czy obecnych problemów związanych z kredytami dla przedsiębiorstw rolnych (N. Chopko). Ciekawym punktem pracy jest także artykuł przedstawiający zagadnienie polskiego rynku prasy codziennej w czasach nowych technologii (M. Burzyński). Na pewno dużą zaletą książki jest jej międzynarodowy charakter, który przynosi szersze spojrzenie na poruszane problemy.
Szczegóły: The Leading Edge: New Ideas, Problems and Challenges of the Economics, Management and Marketing
Tytuł: The Leading Edge: New Ideas, Problems and Challenges of the Economics, Management and Marketing
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
ISBN: 9788322933046
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 152
Oprawa: Twarda
Waga: 0.31 kg