Sklepy internetowe Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

Książka

Sklepy internetowe
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788326439605
  • Ilość stron: 320
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sklepy internetowe - Marzena Feldy

Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie.



Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka:

- omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych,

- podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów obu płci,

- zwraca uwagę na nowe tendencje na rynku, które mogą stanowić szanse lub zagrożenia dla sklepów internetowych,

- dostarcza przeglądu najważniejszych statystyk dotyczących rynku e-commerce,

- podpowiada, jak przeprowadzić analizę SWOT czy badanie wizerunku własnego sklepu internetowego,

- przywołuje przykłady rozwiązań stosowanych przez krajowe i zagraniczne e-sklepy odnoszące sukcesy na rynku.


Szczegóły: Sklepy internetowe - Marzena Feldy

Tytuł: Sklepy internetowe
Podtytuł: Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów
Autor: Marzena Feldy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326439605
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 320
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg


Recenzje: Sklepy internetowe - Marzena Feldy

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: