Sklepy internetowe Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów
Marzena Feldy
Sklepy internetowe
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów
Marzena Feldy
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788326439605
- Ilość stron: 320
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Sklepy internetowe - Marzena Feldy
Praktyczne wskazówki w zakresie prowadzenia handlu w Internecie.
Powołując się na własne badania empiryczne oraz dostępną literaturę, autorka:
- omawia różnice między e-konsumentkami i e-konsumentami na poszczególnych etapach procesu podejmowania decyzji zakupowych oraz w sferze zachowań pozakupowych,
- podpowiada, jak dostosować sklep internetowy i procedurę dokonywania w nim zakupów do preferencji klientów obu płci,
- zwraca uwagę na nowe tendencje na rynku, które mogą stanowić szanse lub zagrożenia dla sklepów internetowych,
- dostarcza przeglądu najważniejszych statystyk dotyczących rynku e-commerce,
- podpowiada, jak przeprowadzić analizę SWOT czy badanie wizerunku własnego sklepu internetowego,
- przywołuje przykłady rozwiązań stosowanych przez krajowe i zagraniczne e-sklepy odnoszące sukcesy na rynku.
Szczegóły: Sklepy internetowe - Marzena Feldy
Tytuł: Sklepy internetowe
Podtytuł: Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów
Autor: Marzena Feldy
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326439605
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 320
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.54 kg