Internet w kampanii wyborczej Analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 w Polsce

Książka

Internet w kampanii wyborczej
Analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 w Polsce

  • Wydawnictwo: Uniwersytet Zielonogórski
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788374813143
  • Ilość stron: 150
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 26,95 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 26,95 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Internet w kampanii wyborczej - Szaban Dorota

Autorka podjęła w swej pracy niewątpliwie ważny i jednocześnie aktualny problem, mianowicie kwestię wzajemnego powiązania między ładem politycznym a ładem informacyjnym, czyli między regułami demokratycznymi obowiązującymi w czasie kampanii wyborczej a sferą rzeczywistości wirtualnej (Internetu). Przyjęta przez nią perspektywa poznawcza w swym centrum stawia technologiczny aspekt współczesnej aktywności politycznej, określany zazwyczaj mianem e-demokracji czy cyberdemokracji.

Monografię cechuje interdyscyplinarność ujęcia, pozwalająca przypuszczać, że praca zainteresuje nie tylko socjologów (zwłaszcza polityki i władzy), lecz także politologów i medioznawców.


Szczegóły: Internet w kampanii wyborczej - Szaban Dorota

Tytuł: Internet w kampanii wyborczej
Podtytuł: Analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 w Polsce
Autor: Szaban Dorota
Wydawnictwo: Uniwersytet Zielonogórski
ISBN: 9788374813143
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 150
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.276 kg


Recenzje: Internet w kampanii wyborczej - Szaban Dorota

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×