Internet w kampanii wyborczej Analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 w Polsce
Szaban Dorota
Internet w kampanii wyborczej
Analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 w Polsce
Szaban Dorota
- Wydawnictwo: Uniwersytet Zielonogórski
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788374813143
- Ilość stron: 150
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Internet w kampanii wyborczej - Szaban Dorota
Autorka podjęła w swej pracy niewątpliwie ważny i jednocześnie aktualny problem, mianowicie kwestię wzajemnego powiązania między ładem politycznym a ładem informacyjnym, czyli między regułami demokratycznymi obowiązującymi w czasie kampanii wyborczej a sferą rzeczywistości wirtualnej (Internetu). Przyjęta przez nią perspektywa poznawcza w swym centrum stawia technologiczny aspekt współczesnej aktywności politycznej, określany zazwyczaj mianem e-demokracji czy cyberdemokracji.
Monografię cechuje interdyscyplinarność ujęcia, pozwalająca przypuszczać, że praca zainteresuje nie tylko socjologów (zwłaszcza polityki i władzy), lecz także politologów i medioznawców.
Szczegóły: Internet w kampanii wyborczej - Szaban Dorota
Tytuł: Internet w kampanii wyborczej
Podtytuł: Analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 w Polsce
Autor: Szaban Dorota
Wydawnictwo: Uniwersytet Zielonogórski
ISBN: 9788374813143
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 150
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.276 kg