Wykłady z komunikacji społecznej
Smid Wacław
Wykłady z komunikacji społecznej
Smid Wacław
- Wydawnictwo: Dr Lex
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788361448976
- Ilość stron: 696
- Format: 21.1x14.7
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Wykłady z komunikacji społecznej - Smid Wacław
Niniejszy zbiór tekstów to w istocie wykłady, wygłoszone w latach 2009-2010 dla studentów Wyższej Szkoły Humanistycznej w Katowicach na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Humanistycznych.Całość problematyki została podzielona na trzy części:
1. Wykłady, w których problematyka komunikatu, komunikacji i komunikowania stanowi istotny element współczesnych prądów intelektualnych i zagadnień metodologicznych.
2. Komunikacja ujęta z punktu widzenia zjawisk społecznych (psychologia, socjologia, antropologia kultury itp.).
3. Rola komunikatów i komunikacji w sferze działań ekonomicznych, a więc w marketingu, reklamie, public relations itp.
Praca przeznaczona dla szerokiego audytorium, w którym relacja miedzy nadawcą a odbiorcą komunikatu jest kwestią najważniejszą i stanowi o jakości porozumiewania się między ludźmi. A zatem dla studentów nauk humanistycznych, organizacji i zarządzania, marketingu i reklamy, nauk społecznych i politycznych.
Szczegóły: Wykłady z komunikacji społecznej - Smid Wacław
Tytuł: Wykłady z komunikacji społecznej
Autor: Smid Wacław
Wydawnictwo: Dr Lex
ISBN: 9788361448976
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 696
Format: 21.1x14.7
Oprawa: Miękka
Waga: 1.01 kg