Metafory internetu
Hendrykowski Marek
Metafory internetu
Hendrykowski Marek
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
- Rok wydania: 2005
- ISBN: 9788323215585
- Ilość stron: 80
- Format: 17.0x21.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Metafory internetu - Hendrykowski Marek
Jako nowoczesny komunikator, Internet - w jego najrozmaitszych możliwych zastosowaniach - należy do kluczowych fenomenów kultury współczesnej. Korzystają z niego setki milionów użytkowników na całym świecie, ale on sam - jako swego rodzaju oczywistość - rzadko bywa przedmiotem pogłębionej ogólniejszej refleksji: psychologów, antropologów kultury, medioznawców. Psychologia, antropologia kultury i medioznawstwo to dziedziny naukowej refleksji, do których najczęściej odwołuje się autor książki. Globalna sieć interesuje go przede wszystkim jako wykreowana za pośrednictwem supernowoczesnej technologii elektronicznej sfera różnego rodzaju ludzkiej aktywności w jej najrozmaitszych możliwych przejawach: poczynając od magazynowania, udostępniania i pozyskiwania informacji, poprzez rozmaite formy komunikowania się zarówno pojedynczych osób, jak i wielkich zbiorowości, aż do elektronicznego handlu.
Producent:
Wydawnictwo Naukowe UAM
ul. A. Fredry 10
61-701 Poznań (PL)
tel: 61 829 46 46
email: [email protected]
Szczegóły: Metafory internetu - Hendrykowski Marek
Tytuł: Metafory internetu
Autor: Hendrykowski Marek
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323215585
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 80
Format: 17.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.13 kg