Lobbing w Polsce

Książka

Lobbing w Polsce

  • Wydawnictwo: Dom Organizatora
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788372855213
  • Ilość stron: 270
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 61,30 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 61,30 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Lobbing w Polsce - Kuczma Paweł

W państwach demokratycznych jedynie nieliczne decyzje podejmowane są bezpośrednio przez naród. Rozmiary państw i liczebność populacji, a także stopień skomplikowania procedur decyzyjnych powodują, że ostateczne i wiążące zbiorowy podmiot suwerenności rozstrzygnięcia są udziałem organizacji pośredniczących. To, że to partie polityczne kierują losami państwa nikogo już nie dziwi, chociaż jeszcze wiek temu taki stan rzeczy nie tylko nie był powszechnie akceptowany, ale nawet zwalczany. Obecnie poważne obawy i kontrowersje wiąże się z działalnością grup interesu i reprezentujących je lobbystów, którzy mają możliwość skutecznego forsowania nowych projektów legislacyjnych, obrony korzystnego dla nich prawodawstwa czy też kształtowania polityki państwa.


Szczegóły: Lobbing w Polsce - Kuczma Paweł

Tytuł: Lobbing w Polsce
Autor: Kuczma Paweł
Wydawnictwo: Dom Organizatora
ISBN: 9788372855213
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 270
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg


Recenzje: Lobbing w Polsce - Kuczma Paweł

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×