Innowacyjne modele e-biznesu Aspekty instytucjonalne

Książka

Innowacyjne modele e-biznesu
Aspekty instytucjonalne

  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788376417462
  • Ilość stron: 270
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Innowacyjne modele e-biznesu - Szpringer Włodzimierz

W przypadku innowacyjnych modeli e-biznesu internet jest czymś, co umożliwia firmom działalność (np. wyszukiwarki). W innym, szerszym sensie innowacyjne są te wszystkie modele, które wykorzystując postęp technologii ICT, odpowiadają na potrzeby klientów i dzięki temu zdobywają przewagę konkurencyjną. Innowacyjne modele e-biznesu kojarzą strategię biznesu, organizację oraz technologię, a także uwarunkowania instytucjonalne.

Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Czyżowicza:
Autor bardzo słusznie wskazuje na dynamikę zmian zachodzących w bieżącym stuleciu w życiu współczesnych państw, narodów i przedsiębiorstw. To ten okres właśnie charakteryzuje się radykalną transformacją wielu dotychczas działających na globalnym rynku przedsiębiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie możliwości rozwoju różnorodnych form i modeli biznesowych, które sprzyjają skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku światowym. Stąd też niezwykle ważne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjności w e-biznesie.


Szczegóły: Innowacyjne modele e-biznesu - Szpringer Włodzimierz

Tytuł: Innowacyjne modele e-biznesu
Podtytuł: Aspekty instytucjonalne
Autor: Szpringer Włodzimierz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788376417462
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 270
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg


Recenzje: Innowacyjne modele e-biznesu - Szpringer Włodzimierz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×