Fenomenologia 3/2005

Czasopismo

Fenomenologia 3/2005

  • Producent: Wydawnictwo Naukowe UAM
  • Rok produkcji: 2005
  • ISBN: 9788323215479
  • Ilość stron: 192
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 27,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 27,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Fenomenologia 3/2005

Wprowadzenie Drogi Czytelniku!



Nowa Fenomenologia [2]



JENS SOENTGEN: Ukryta rzeczywistość. Wprowadzenie do Nowej Fenomenologii Hermanna Schmitza

FERDINAND FELLMANN: Uczucia w historiach a Nowa Fenomenologia



Aktualność Husserla [2]



ANDRZEJ LISAK: Czy możemy mówić o nieaktualności Husserla

PAWEŁ DYBEL: Idea fenomenologii jako opisu "samych rzeczy" u Husserla i Heideggera

KATARZYNA SLOWIKOVA: Struktura przeżywania jako struktura świadomości czasu

ANNA GRZEGORCZYK: Fides i rat/o u Edmunda Husserla według Edyty Stein



Prezentacje



ADOLF REINACH: O fenomenologii

WOJCIECH ŻEŁANIEC: Adolf Reinach, nota biograficzna

ANDRZEJ PÓŁTAWSKI: Personalistyczny realizm Roberta Spaemanna



Recenzje



MATEUSZ BONECKI: Pomiędzy stylem a etosem, czyli co stoi za plecami ogólności i spójności

ANDRZEJ PRZYŁĘBSKI: Tolerancja w pluralistycznym świecie życia

JAKUB DURAJ: Filozofia jako hermeneutyka", czyli o pożytkach z poszukiwań

THOMAS ROLF: Przyczynki do fenomenologii percepcji

THOMAS ROLF: Podmiotowość-odpowiedzialność--prawda. Nowe aspekty fenomenologii Edmunda Husserla



Kronika



HANS RAINERSEPP: Rozwój, stan i perspektywy międzynarodowego ruchu fenomenologicznego



Konferencja "Co to jest fenomenologia"



Konkurs Ogłoszenie o konkursie


Szczegóły: Fenomenologia 3/2005

Tytuł: Fenomenologia 3/2005
Producent: Wydawnictwo Naukowe UAM
ISBN: 9788323215479
Języki: polski
Rok produkcji: 2005
Ilość stron: 192
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg


Recenzje: Fenomenologia 3/2005

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×