EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie)
AL Ehrbar
EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie)
AL Ehrbar
- Wydawnictwo: Wig-Press
- Rok wydania: 2000
- ISBN: 9788387014391
- Ilość stron: 184
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie) - AL Ehrbar
Ekonomiczna wartość dodana, nazwana przez czasopisma Fortune najbardziej atrakcyjną i wciąż zyskująca na aktualności koncepcją finansową, stanowi temat rozmów w kołach finansowych na całym świecie, od Niemiec i Japonii do Singapuru i Republiki Południowej Afryki. EVA to rewolucyjna strategia tworzenia bogactwa przedsiębiorstwa i akcjonariuszy, mierząca rzeczywistą rentowność firmy. Przyjęły ją tak wybitne przedsiębiorstwa jak Coca-Cola, Eli Lilly i Siemens AG - osiągając w konsekwencji znakomite wyniki finansowe. Praca Ehrbara w sposób przejrzysty wyjaśnia ideę ekonomicznej wartości dodanej, metody jej pomiaru oraz sposób jej wykorzystania do budowy motywacyjnego systemu wynagrodzeń. EVA różni się od większości innych mierników rentowności firmy, w tym, że odnosi wypracowany zysk do kosztu kapitału. W książce zostały omówione przykłady wdrożenia tej metody w firmach takich jak Briggs & stratton, U.S. Postal Service i Coca-Cola.
Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły: EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie) - AL Ehrbar
Tytuł: EVA Strategia tworzenia wartości przedsiębiorstwa (dodruk na życzenie)
Autor: AL Ehrbar
Wydawnictwo: Wig-Press
ISBN: 9788387014391
Tytuł oryginału: EVE. The real key to creating wealth
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Szczepanik Marek
Języki: polski
Rok wydania: 2000
Ilość stron: 184
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.337 kg