Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway
Pawłowska Beata
Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway
Pawłowska Beata
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2011
- ISBN: 9788375256000
- Ilość stron: 232
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway - Pawłowska Beata
Książka Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa organizacyjnego w Amway stanowi monografię organizacji działającej na rynku międzynarodowym. Publikacja oparta została na rzetelnie przeprowadzonych badaniach empirycznych z wykorzystaniem metod ilościowych i jakościowych. Czytelnik znajdzie tu opis kultury organizacyjnej firmy Amway oraz profil osobowościowy osób uczestniczących w organizacji. Zapozna się także z motywami prowadzącymi do uczestnictwa w organizacji Amway.
Dokonany solidny opis firmy Amway opiera się na prawidłowym założeniu Autorki tekstu, iż należy połączyć w udaną analityczną całość niektóre koncepcje zwane teoretycznymi z empirycznymi danymi. Stąd wybór takich problemów, jak motywacja działalności gospodarczej, struktury organizacyjne jako fundament działalności, osobowość przedsiębiorców, kultura organizacyjna, w tym wartości, normy, symbole i zachowania uczestników tejże sieci. (...) W tym niezwykle cennym poznawczo tekście warto podkreślić teoretyczne i empiryczne walory pracy oraz jednolitą narrację, to jest psycho-socjologiczne udane opowiadanie, które oprócz rzetelnego opisu zawiera także pomysły na światową monografię nie pozbawioną wielu krytycznych myśli uważnego badacza
Z recenzji prof. dr hab. Kazimierza Doktora
Szczegóły: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway - Pawłowska Beata
Tytuł: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway
Autor: Pawłowska Beata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375256000
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 232
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg