Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway

Książka

Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 33,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 33,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway - Pawłowska Beata

Książka Network marketing. Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa organizacyjnego w Amway stanowi monografię organizacji działającej na rynku międzynarodowym. Publikacja oparta została na rzetelnie przeprowadzonych badaniach empirycznych z wykorzystaniem metod ilościowych i jakościowych. Czytelnik znajdzie tu opis kultury organizacyjnej firmy Amway oraz profil osobowościowy osób uczestniczących w organizacji. Zapozna się także z motywami prowadzącymi do uczestnictwa w organizacji Amway.

Dokonany solidny opis firmy Amway opiera się na prawidłowym założeniu Autorki tekstu, iż należy połączyć w udaną analityczną całość niektóre koncepcje zwane teoretycznymi z empirycznymi danymi. Stąd wybór takich problemów, jak motywacja działalności gospodarczej, struktury organizacyjne jako fundament działalności, osobowość przedsiębiorców, kultura organizacyjna, w tym wartości, normy, symbole i zachowania uczestników tejże sieci. (...) W tym niezwykle cennym poznawczo tekście warto podkreślić teoretyczne i empiryczne walory pracy oraz jednolitą narrację, to jest psycho-socjologiczne udane opowiadanie, które oprócz rzetelnego opisu zawiera także pomysły na światową monografię nie pozbawioną wielu krytycznych myśli uważnego badacza

Z recenzji prof. dr hab. Kazimierza Doktora


Szczegóły: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway - Pawłowska Beata

Tytuł: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway
Autor: Pawłowska Beata
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375256000
Języki: polski
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 232
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Network marketing Kulturowe i osobowościowe wyznaczniki uczestnictwa w Amway - Pawłowska Beata

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Pawłowska Beata (1)