Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce

, ,

Książka

Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce

, ,

Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 23,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 23,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce - Grzegorczyk Wojciech, Krawiec Wioletta, Sibińska Anna

Zaprezentowane w pracy rozważania o problemach marketingu bankowego są wynikiem dyskusji i badań w Zakładzie Strategii Marketingowych katedry Marketingu Uniwersytetu Łódzkiego,
Takie problemy, jak proces postępowania nabywcy produktów bankowych, etapu podejmowania przez niego decyzji zakupu, dostosowanie metod analiz marketingowych do specyfiki badań marketingowych w sektorze bankowym, proces kreowania nowego produktu bankowego, przebieg jego cyklu życia i badania efektywności działań marketingowych banku są nadal do końca nieopracowane i nierozstrzygnięte. W pracy przedstawiono propozycje ich rozwiązań, a autorzy zdają sobie sprawę z niepełnej listy i przyczynkowości swoich propozycji. Wydaje się jednak, że te propozycje mogą wywołać dyskusję w środowisku naukowym i wśród praktyków zajmujących się marketingiem w sektorze bankowym, a w efekcie przyczynić się do pomyślnego rozwiązania wymienionych problemów.


Szczegóły: Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce - Grzegorczyk Wojciech, Krawiec Wioletta, Sibińska Anna

Tytuł: Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce
Autor: Grzegorczyk Wojciech, Krawiec Wioletta, Sibińska Anna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788375254822
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 128
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.23 kg


Recenzje: Współczesne dylematy marketingu bankowego w Polsce - Grzegorczyk Wojciech, Krawiec Wioletta, Sibińska Anna

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×