Klient jako kapitał Budowa cennego majątku relacji z klientem i zarządzanie nim

, ,

Książka

Klient jako kapitał
Budowa cennego majątku relacji z klientem i zarządzanie nim

, ,

  • Wydawnictwo: MT Biznes
  • Rok wydania: 2004
  • ISBN: 8388970755
  • Ilość stron: 328
  • Format: 17x24cm
  • Oprawa: Twarda z obwolutą
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 56,30 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 56,30 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Klient jako kapitał - Blattberg Robert C., Getz Gary, Thomas Jacquelyn S.

Podstawowe założenie koncepcji kapitału klienta jest proste: klienci stanowią aktywa finansowe, toteż firmy i inne organizacje powinny mierzyć je, maksymalizować i zarządzać nimi jak wszystkimi innymi aktywami. Zarządzanie kapitałem klienta to dynamiczny, zintegrowany system marketingowy wykorzystujący techniki wyceny finansowej oraz dane na temat klientów w celu optymalizacji ich pozyskiwania i utrzymywania oraz sprzedawania im dodatkowych produktów, a także maksymalizujący wartość, jaką dla firmy przedstawiają relacje z klientem w całym ich cyklu życia. (..) Zarządzanie klientem jako składnikiem majątkowym jest dziś dla firmy ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej z trzech powodów. Po pierwsze, specjaliści od marketingu, którzy postrzegają klienta z punktu widzenia jego wartości kapitałowej, podejmują lepsze decyzje niż ci, którzy ograniczają się do perspektywy produktu, marki czy transakcji. Po drugie, dzisiejsza technologia obliczeniowa umożliwia precyzyjne zarządzanie kapitałem klienta. Firmy mogą dziś efektywnie gromadzić i przetwarzać informacje potrzebne im do zrozumienia kapitału klienta. Po trzecie wreszcie, zmiany warunków rynkowych napędzane rozwojem systemów informacyjnych, komunikacji i produkcji, będą sprzyjały firmom rozumiejącym wartość każdego poszczególnego klienta i zarządzającym nią, pomagając im wypierać firmy sprzedaży masowej, a następnie zajmować ich miejsce.


Szczegóły: Klient jako kapitał - Blattberg Robert C., Getz Gary, Thomas Jacquelyn S.

Tytuł: Klient jako kapitał
Podtytuł: Budowa cennego majątku relacji z klientem i zarządzanie nim
Autor: Blattberg Robert C., Getz Gary, Thomas Jacquelyn S.
Wydawnictwo: MT Biznes
Kod paskowy: 9798388970756
ISBN: 8388970755
Tytuł oryginału: CUSTOMER EQUITY BUILDING AND MANAGING RELATIONSHIPS AS VALUABLE ASSETS
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Łuczkiewicz Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 328
Format: 17x24cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.795 kg


Recenzje: Klient jako kapitał - Blattberg Robert C., Getz Gary, Thomas Jacquelyn S.

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×