Marketingowe zarządzanie apteką
Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk
Marketingowe zarządzanie apteką
Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2013
- ISBN: 9788326441141
- Ilość stron: 256
- Format: 15.1x21.3
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketingowe zarządzanie apteką - Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk
Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami.
W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki.
W książce omówiono:
- zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków,
- sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych,
- reguły ustalania cen,
- metody skutecznej komunikacji z pacjentami.
Szczegóły: Marketingowe zarządzanie apteką - Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk
Tytuł: Marketingowe zarządzanie apteką
Autor: Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
ISBN: 9788326441141
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 256
Format: 15.1x21.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg