Marketingowe zarządzanie apteką

, ,

Książka

Marketingowe zarządzanie apteką

, ,

  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2013
  • ISBN: 9788326441141
  • Ilość stron: 256
  • Format: 15.1x21.3
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketingowe zarządzanie apteką - Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk

Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami.

W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki.

W książce omówiono:

- zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków,
- sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych,
- reguły ustalania cen,
- metody skutecznej komunikacji z pacjentami.


Szczegóły: Marketingowe zarządzanie apteką - Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk

Tytuł: Marketingowe zarządzanie apteką
Autor: Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI BRANŻOWE
ISBN: 9788326441141
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 256
Format: 15.1x21.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg


Recenzje: Marketingowe zarządzanie apteką - Barałkiewicz Tomasz, Michalik Małgorzata, Mruk Henryk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×