Wybory parlamentarne 2007 Marketing polityczny, media, partie
Wybory parlamentarne 2007
Marketing polityczny, media, partie
- Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Duet
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 9788362558360
- Ilość stron: 314
- Format: 16.0x22.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Wybory parlamentarne 2007
W książce oddawanej do rąk Czytelnika znalazły się artykuły mające na celu przedstawienie przebiegu kampanii parlamentarnej roku 2007 i różnorodnych aspektów gry politycznej ze szczególnym uwzględnieniem technik marketingowych wykorzystywanych przez polskie partie w analizowanym okresie. Kwestie zarówno kampanii, jak i uwarunkowań funkcjonowania polskiego systemu politycznego poddane zostały wielopoziomowej analizie uwzględniającej techniki stosowane przez aktorów politycznych zmagań.
Od Redaktora
Szczegóły: Wybory parlamentarne 2007
Tytuł: Wybory parlamentarne 2007
Podtytuł: Marketing polityczny, media, partie
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Duet
ISBN: 9788362558360
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 314
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg