Wybory parlamentarne 2007 Marketing polityczny, media, partie

Książka

Wybory parlamentarne 2007
Marketing polityczny, media, partie

  • Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Duet
  • Rok wydania: 2012
  • ISBN: 9788362558360
  • Ilość stron: 314
  • Format: 16.0x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 39,20 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 39,20 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Wybory parlamentarne 2007

W książce oddawanej do rąk Czytelnika znalazły się artykuły mające na celu przedstawienie przebiegu kampanii parlamentarnej roku 2007 i różnorodnych aspektów gry politycznej ze szczególnym uwzględnieniem technik marketingowych wykorzystywanych przez polskie partie w analizowanym okresie. Kwestie zarówno kampanii, jak i uwarunkowań funkcjonowania polskiego systemu politycznego poddane zostały wielopoziomowej analizie uwzględniającej techniki stosowane przez aktorów politycznych zmagań.

Od Redaktora


Szczegóły: Wybory parlamentarne 2007

Tytuł: Wybory parlamentarne 2007
Podtytuł: Marketing polityczny, media, partie
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Duet
ISBN: 9788362558360
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 314
Format: 16.0x22.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg


Recenzje: Wybory parlamentarne 2007

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×